onsdag 2 april 2014

2014-04-02 Jag säger bara, Världsarvet Höga Kusten!












För oss morgonpigga Norrlänningar är en tidig vårmorgon det bästa som finns, nu på morgonen 04.00 lämnade jag bostaden med kameran i högsta beredskap för att möta solen, när jag kom ut möttes jag av ljudet som kan få tiden att stanna, Berguvens trolska läte, dom som aldrig hört en Berguv tidigare kan jag bara meddela att håren reser sig på kroppen.

Efter att lyssnat och njutit av denna ljuva musik så tog jag mig ut till havet där jag satte mig ner i lugnet och inväntade den ljuva soluppgången som blev helt magisk denna morgon. Vår natur är fantastisk tänk att vi människor inte kan ta tillvara den på ett bättre sätt. Jag har i alla fall denna morgon fått ljuta av vad Norrland och Världsarvet Höga Kusten har att erbjuda!



Foto Agne Säterberg
AGMA Forntid & Äventyr AB
Destination Höga Kusten
www.destinationhogakusten.com

Inga kommentarer: